Saturday, May 22, 2010

aşk-ı memnu'da ne oldu?


Zeynep: ya işte o orman sahnesini anlatim
hah
işte yatırdı behlül bunu
bihter olmaz aşkım burda dedi üste çıktı resimde görüldüğü gibi sdşfldfsşdsfş

Burce: sdfsdfdsf

Zeynep: sonra nihalden ayrıl dedi kalktı gitti şlsdfkşsdlkfşsdflksddf
behlül kaldı mı eli sikinde

Burce: HAHAHHAAHHAAH

Zeynep: sşdfkşsşdsdşfs

Burce: sdflksdjflksdjflksdjsdklfjdsf

Zeynep: sdfsfdsddfsfsd
çık içimden bihter çık! diye baaardı

Burce: dfklsjdklsdjflksdjfklsdfj

Zeynep: "çık içimden" muhabbetiyle karşılaşırsan
espriyi anla diye sölüyom
ben karşılaştım. NEYSE EFENDİM
behter geldi

Burce: eyvallah kanka

Zeynep: bihter

Burce: djkdlsf

Zeynep: sdşlfdssdf
masaya oturcak

Burce: beher dürzü

Zeynep: ednan baktı saçında çalı çırpı var
aldı
işte ter içinde kalmışsın dedi

Burce: ohahshdshd

Zeynep: ay çok koştum falan dedi bu
neyse behlül geldi
nihal sen daha yeni çıkmamış mıydın dedi
dizim yandı geri geldim dedi behlül masaya oturdu
onun da sırtı toprak
nihal "bu ne böle yerlerde mi yuvarlandın dedi"

Burce: şaka

Zeynep: firdevs böle bakışlara başladı

Burce: sdjfksdjsdlkfjsdlkf
ayılar ya

Zeynep: bihter de şey dedi
e ben de korudaydım, neden karşılaşmadık acaba dedi
nihal böle kıllandı (o arada bitiş müziği girdi)

Burce: sdfsdfdfsdfds

Zeynep: firdevs böle bi bihtere bi behlüle bakıyo
nihal bi bihter e bi firdevse bi behlüle bakıyo
bihter de havaya baka baka su içiyo
dsfdssdf öle bitti

Burce: ahahahhahahahahhahhaha
of flash animasyon gibi anlattın
jsdfkldlksdjfdsfjsdlfk

Zeynep: sdfsdfsd

Burce: pokeimam
tesbih
sdjfdklsjsfjsf

Zeynep: sdfsdfsdfsa

4 comments:

  1. Kimin kime baktığını bile hatırlamış ya. Ben atlayarak seyrediyorum da kaçırıyorum bir sürü şeyi. Bana da anlatsın artık Zeynep. :)

    ReplyDelete
  2. arkadaşım olursan anlatırım.

    ReplyDelete
  3. Bu bilog neden güncellenmiyor artık?

    ReplyDelete
  4. üşengeçlikten :) bulmalıyım bir şeyler ama hadi bu neyse, diğerine de yazmıyorum ne zamandır.

    ReplyDelete